15 februari 2018

Kerstkaart week 7

hallo allemaal

Helemaal wit vanmorgen, een heel dun laagje.... . Op donderdag kerstkaartendag bij  https://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/02/kerstkaart-week-7.html   . Ben er bij deze keer  Heb een vierkant plaatje uit een pakje dixitoppers gebruikt.  Het pak papier  is al een aantal jaren oud van ? Probeer net als veel van ons het oudere papier wat op te maken en dit past heel  goed bij dit plaatje.



Heb deze keer een vrij eenvoudige kaart gemaakt  een vierkante kaart en wat verschillende vierkanten erom heen geplakt. Voor de afwerking wat oudere mallen van Marianne design gebruikt.. Ben best benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Gisteren was het Valentijnsdag en ook ik heb een kaart  ontvangen eerst dacht ik van wie zou dit zijn..... Door mijn moeder en haar eigen blogbericht kwam ik erachter.  Anita Kuiper wat een geweldige lieve actie van je om een aantal blogdinnen te verassen met een kaart. Heel lief van je Dank je wel.  


Zo nu ga ik eerst verder met het opruimen van mijn papier bakken. Alles sorteren en eens kijken wat ik wel allemaal heb... Jullie zien met komende dagen wel voorbij komen. Groeten Trijntje

34 opmerkingen:

  1. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt! Ik ben ook mijn oude kerstpapier aan het opmaken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart,Trijntje.Leuk plaatje.Wat een lieve verrassing.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Trijntje. Succes met opruimen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kerstkaart heb je weer gepost,dat jullie dat elke week volhouden vind ik erg knap,ik heb de kerst vaarwel gezegd,eind van het jaar maar weer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kerstkaart met prachtige stansen ! Wat leuk, zo'n Valentijn-verrassing ! Succes met het opruimen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Trijntje!
    Wat een mooie verrassing ...dat is nog is leuke post.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk zo in het roze met warm bruin Trijntje! Wat een witte wereld hadden we vanmorgen en nu weer nat en grijs.........het enige waar ik vrolijk van wordt is je mooie helleborus (en je kaartjes natuurlijk!) en ook ik had een dot van een kaart van Anita, lief!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Trijntje leuk om zo af en toe eens je oudere spulletjes te gebruiken..
    Wat een verrassing om een valentijnskaartje te ontvangen....deze valentijnsviering is wel degelijk in opmars hier in Nederland...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart !!!
    "Oud" papier is eigenlijk niet oud !!!
    Leuk , die valentijnskaart !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met die "oudere" mallen! Wat leuk dat je verwend bent met valentijnspost! Leuke actie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik herken het hoor Trijntje, het nieuwste papier altijd maar pakken, maar het is vaak ook nog heel mooi! Het is weer een mooi kerstkaartje geworden! En ook flink verrast gister door Anita, zo lief!!! Fijne avond....
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Trijntje. Er zit door de opbouw en kleuren zoveel diepte in. Prachtig gewoon.
    Ook genoten van het schaatsen Trijntje? Jammer van die nare smaak die ik na het laatste nieuws heb. Dat dreunt bij mij nog wel een tijdje door. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart.
    Een heel leuk sneeuwtafereeltje en je scrappapier past er perfect bij.
    Mooi geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Het papier past inderdaad erg goed bij het plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer een plaatje om te zien, alles past weer perfect bij elkaar Trijntje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart met een mooie afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart! en wat geweldig om op deze manier een kaart te ontvangen. nog mooi ook! daar wordt je vrolijk van, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart. Ik probeer momenteel ook zoveel mogelijk papier op te maken... maar ja, volgende week naar Den Bosch.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf kerstkaartje heb je gemaakt met het nostalgische plaatje! En ja, leuk van Anita, ik zag al op andere blogs de verrassingen...
    Iedereen reageert dan zo bli. Leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart is dit Trijntje.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart, Trijntje.
    Pure nostalgie....zo mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart met winters tafereel. Goed bezig met het opmaken van ouder papier en opruimen van je papierbakken. Hier was het ook een beetje wit vanmorgen . Gelukkig waren de fietspaden en wegen goed te berijden, want ik moest naar mijn werk toe.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi, alles past prachtig bij elkaar!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart Trijntje en ik ben ook bezig om eerst mijn spulletjes op te maken maar of dat gaat lukken? Ik ben bang van niet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, leuk dat Anita Kaartjes voor Valentijn verstuurde met een dikke kus. Je hebt weer een hele mooie kerstkaart gemaakt, ik heb vandaag ook ouder papier gebruikt,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuk winters tafereeltje ! geslaagd kaartje
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig winters kaartje, Trijntje. En leuke valentijnsverrassing.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie en sfeervolle kaart! mooi warm. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige winterse kerstkaart weer Trijntje !!
    Mooie verassing van Valentine haha....
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie nostalgische kerstkaart Trijntje .
    Prettig weekend !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kerstkaart! Ik kan me er nog niet toe zetten deze nu te maken haha.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi winters kerstkaartje Trijntje! En wat leuk die valentijnspost.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een heel mooi kaartje prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje