11 november 2013

Voorbeeldkaart 1 voor de EHI borduurblog november 2013

De meeste mensen die mijn volgen hebben vast gemerkt dat ik de afgelopen maand niet actief in het blogland was. Ik ben net terug van een prachtige rondreis in Madagaskar. Wij hebben het erg mooi gehad een geweldige ervaring. Deze kaart  gemaakt al voor de vakantie, als voorbeeld voor de uitdaging van   http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2013/11/nieuwe-uitdaging-foto-inspiratie.html . Het patroon komt uit een hobbydols 67, borduren als vanouds 3 van Sjaak van Went. Het plaatje is van MarijRahder. Dit is al een wat oudere. Voor het wintergevoel grijs, zilver en wit borduurgaren gebruikt, op lichtblauw-grijs papier van PapiColor . Afgewerkt met de nog altijd leuk hulstblaadjes in de hoekjes. Binnenkort ga ik  iedereen weer bezoeken. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

Ps Omdat ik een maand niet op de blogs actief ben geweest zag ik dat er een nieuwe borduurblog is van Corrie een Cindy  geef ik deze kaart nog op voor de nieuwe challenge van http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2013/11/eerste-challenge-dt-call.html IK vind het een heel leuk idee. IK borduur zelf ook graag dus vandaar...

38 opmerkingen:

  1. Je kaart is schitterend geworden Trijntje! Prachtige afwerking! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Liefs, Cindy
    P.S. neem ook eens een kijkje op http:/borduurkaartenblog.blogspot.nl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trijntje,

    Ik ben wel een beetje jaloers hoor dat je naar zon mooie vakantie bestemming bent zijn geweest, hihi, maar het is je zeker gegund hoor ;) Fijn dat je een mooie tijd hebt gehad! Je kaartje ziet er ook weer schitterend uit... Heel mooi winterstafereeltje.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje,
    heb gisteren je email ontvangen dankjewel, leuk om weer eens een kaartje van je te zien, mooi geborduurd en erg mooie kleuren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trijntje,
    Wat leuk dat je weer terug bent in blogland ik had je al wel gemist hoor. Want je liet ons regelmatig kaartjes zien en die kwamen niet meer voorbij. Laatst dacht ik nog er zal toch niet iets aan de hand wezen. Maar je was heerlijk op reis wauw en nog wel naar zo'n prachtige bestemming. Ik had best met je mee gewild lijkt mij ook geweldig om daar eens te kijken. Fijn dat je terug bent en je kaartje ziet erweer toppie uit.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trijntje je bent er weer, goed uitgerust naar ik hoop. Je borduurkaart is weer schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, fijn dat je er weer bent, Trijntje! Klinkt als een super vakantie!
    Kaartje is prachtig geworden, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje Trijntje, zo mooi fijn borduurwerk erop....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trijntje
    Fijn dat je genoten hebt van je vakantie. Je borduurwerk is prachtig geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer terug bent Trijntje!
    Je hebt een super reis gemaakt zo te lezen fijn dat het zo fantastisch was.
    je kaartje is weer prachtig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zo'n reis, je maakt me een beetje jaloers Trijntje.
    Je kaartje is schitterend.
    Een lief leuk plaatje en zo'n prachtig borduurwerk er omheen.
    Knap, zoiets bewonder ik met heel veel plezier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Trijntje
    Fijn dat je er weer bent, wat gaan de weken dan snel voorbij hè, er is inmiddels veel gebeurd zoals je ziet.
    ik ben dan ook héél blij dat Cindy en ik samen een borduurblog zijn begonnen.
    De reacties zijn overweldigend en ook al zoveel inzendingen, super.
    Dat jij dan ook meedoet met onze eerste challenge vind ik toppie, je hebt een prachtige kaart gemaakt en zo mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor je deelname.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart weer, ziet er super uit, zeker met dat geborduurde.
    Heerlijk, een rondreis door Madagasker, het schijnt een prachtig land te zijn. Een vriendin van mijn dochter is met iemand getrouwd die daar vandaan komt en ze is er zelf ook weleens geweest en het is fantastisch blijkbaar.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent....ik zag je mail en daar reageer ik de komende dagen nog wel even op maar wil hier alvast kwijt dat je kaartje er weer bijzonder leuk uit ziet! Het zal eerst even wennen zijn nu je thuis bent maar ik weet zeker dat we je mooie creaties weer zullen zien komen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,
    Ik miste je al, maar je was overgewaaid naar Madagaskar!
    Dan heb je alle hevige stormen hier gemist!! Maar wat gaaf zo'n mooie reis, dat is niet mis!!! En nog een borduurblog erbij van Corrie en Cindy, dus jullie kunnen je uitleven!! en deze kaart heb je ook weer prachtig gedaan!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kaart Trijntje en heel erg mooi geborduurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Trijntje,
    Welkom terug in Blogland!!!
    Je kaart is super mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk wat zul je hebben genoten, blijf nog maar even lekker na genieten. Je kaart is super leuk! Groetjs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Trijntje,
    ja het was me opgevallen dat je er en tijdje niet was. Een rondreis in Madagaskar! Wauw, dat klinkt echt geweldig! Wat zul je genoten hebben en veel gezien. Mooie natuur??
    Je kaart is in elk geval heel erg mooi en helemaal geschikt voor het nieuwe blog van Corrie en Cindy.
    Succes met de challenge en voor het DT schap. Ze krijgen het nog moeilijk, ik zag dat er al super veel inzendingen zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad, dan kun je lekker nagenieten tijdens het knutselen. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje en dat borduurtje...zo fijntjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had je inderdaad gemist maar fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad..
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi borduurwerkje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk Trijntje dat jullie een rondreis hebben gemaakt, super, ik miste je inderdaad al. Fijn dat je zo genoten hebt. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dat is een hele ervaring en rond reis lekker genieten van alles

    je bent weer terug en gelijk een mooi borduurkaartje

    ik moet er nog aan beginnen voor het borduurblog van corrie en Cindy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart. Fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zo mooi geborduurd, echt een top kaart
    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Trtijntje,
    Fijn dat je weer terug bent,wat is je kaart weer prachtig geborduurd.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Trijntje,
    Ik miste je al!!!! Leuk dat je hier weer terug bent!!! Kan ik weer genieten van al dit moois. Want dit is weer heel mooi hor!! Heel mooi geborduurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend borduurkaartje Trijntje - prachtig mooi gedaan en heel mooi gecombineerd - prachtkaart!
    Fijn dat je weer terug bent en super dat de rondreis zo goed is bevallen - daar kan je dan nog heel lang van nagenieten ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief kaartje en wat een mooi borduurwerk heb je er op gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik had je idd al even gemist. Had al op je blog gekeken of het per ongeluk door blogger kwam dat er niet nieuws in m´n leeslijst kwam... Maar gelukkig ben je er weer. Heerlijk om er zo lang tussenuit te zijn. Geniet nog maar lekker na.
    Een prachtig kaartje is het geworden. Leuk met het roodborstje en het ijsblauwe papier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een stijlvolle kaart Trijntje en zo mooi met het borduurwerk er op.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik dacht al, waar is ze toch...................
    Maar fijn dat je hebt genoten van jullie vakantie,
    ook dat hebben we even nodig.
    Jouw kaartje is weer supers, ook zo mooi geborduurd.

    Liefs Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige borduurkaart Trijntje .
    Wat leuk zo een rondreis .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Trijntje.

    Heel mooi is deze geborduurde kerstkaart.
    Prachtige kleuren en een lief plaatje en stickerhoekjes kunnen altijd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje