07 september 2013

Twee trouwe viervoeters in borduurtje

Deze kaart gemaakt met een patroon van Ann's Paper Art uit Hobbyjournaal 37. Dit plaatje zat nog in de map. De gele randjes zijn stikkerrandjes. de buitenkant omgewerkt met distress ink.  De kaart gaat meee doen  met de challenge van   http://creaine-challenges.blogspot.nl/2013/08/challenge-september.html  Daar willen ze een kaart zien met een patroon  van  Ann met dieren . Daarnaast laat ik deze kaart ook mee doen met de challenge van http://krea2day.blogspot.nl/2013/09/candy-september.html       IK ben weer benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje .

29 opmerkingen:

  1. Schitterende borduurkaart Trijntje - het patroon past heel goed bij het plaatje en de kaart is verder heel mooi afgewerkt.
    Nu ben ik een echt kattenmens maar dat plaatje van de hondjes vind ik helemaal geweldig - ze kijken zo lief naar me :).
    Weet je nog van wie het plaatje is Trijntje?

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Trijntje. Heel leuk plaatje ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurwerkje is dat geworden. Erg leuk zoals de kaart geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd Trijntje en 2 heel leuke honden (zie ik heel wat liever dan al die katten overal)!!!! Je kunt ook nog mee doen bij Krea2Day!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart,dat borduren blijft tot
    altijd prachtig.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Trijntje, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze altijd zo mooi die borduurkaarten maar ik schijn er gewoon nooit tijd voor te hebben.
    echt een fantastische kaart hoor

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje dat plaatje en weer heel mooi geborduurd Trijntje.Ik dacht eerst dat dat gele randje ook geborduurd was maar is een stickerrandje toch? Wel leuk dat dat geel uit de achtergrond nog terugkomt vind ik,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie geborduurde kaart Trijntje. fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Trijntje, mooi met het borduurwerk en lief plaatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi en lief kaartje en erg knap geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat lief en mooi geborduurd Trijntje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Trijntje, het is weer helemaal mooi. Ik vind het echt zo knap dat borduren...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi borduurwerk Trijntje. Als ik dat zie, dan jeuken mijn handen. (Dubbel natuurlijk)
    Leuke hondjes ook.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Trijntje

    Je hebt er een kei toffe kaart van gemaakt. Hele mooie kleuren, kaartje is geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart schitterend Trijntje, mooi plaatje, mooi geborduurd, helemaal super weer, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Creaine.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje, leuke kleuren en leuk patroon bij gezocht.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een mooie borduurkaart geworden,
    Het honden plaatje maakt het een schattig kaart.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie borduurkaart Trijntje, leuk met die hondjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een schitterende kaart heb je gemaakt Trijntje, het plaatje is zo erg mooi, zo lief zoals ze kijken en het geborduurde is schitterend, prachtige kaart.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Trijntje. Dit is weer een beauty geworden, en prachtig geborduurd. Dat doe ik eigenlijk te weinig. Ik wil het steeds maar het komt er maar niet van.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Trijntje!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  24. deze kaart is weer heel erg mooi
    liefs Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Trijntje,
    Deze heb ik even gemist, gisteren was mijn man jarig, dus was ik wat minder in Blogland, erg mooi kaartje, leuk plaatje en sierlijk borduurwerk, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuked Trijntje! Superleuk plaatje en natuurlijk weer prachtig geborduurd. Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Trijntje, wat een prachtige kaart met lieve viervoeters heb je gemaakt. Lief!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben voor het eerst op je blog geweest en ben meteen volger geworden. Complimenten voor de mooie kleurencombinaties van je kaarten.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine Challenges.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje