20 januari 2013

Ijspret


Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorigekaart. Mijn man was vanmiddag te schaatsen en toen heb ik dit kaartje gemaakt. Ik was laatst in mijn mappen met plaatjes aan het kijken en kwam dit plaatje een oudje van Marij Rahder tegen. Ik had toen al bedacht dat het misschien leuk zou zijn om deze mal van MD LR0234 te gaan gebruiken, Daarnaast heb ik creaTables LR0247 en LR0203 . Het scrappapier zat nog in de doos. Deze kaart gaat meedoen met de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.be/2013/01/challenge-2-alles-mag.html Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

NB Ik heb de foto even vervangen door een nieuwe bij daglicht ipv bij de lamp.

Deze kaart gaat nog meedoen met de challenge van  http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/2013/01/10-nieuwe-challenge.html

27 opmerkingen:

  1. Ziet er reuze gezellig uit, deze kaart. Leuk hè dat je soms dingen tegen komt waarvan je niet eens meer weet dat je ze hebt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en wat een leuk plaatje ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trijntje,
    Wat een leuk kaartje, schattig het plaatje van Marij en..de mal is natuurlijk er ook heel mooi bij...toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winterse kaart heb je gemaakt!! Die schaatsen van Marianne Design heb ik ook, maar nog steeds niet gebruikt op een kaart.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trijntje

    Wat een mooi winters kaartje en heel leuk om die schaatsen erop te doen.
    Je vorige kaartjes zijn ook erg mooi. Wat is het toch een heerlijk freubel weekend hé.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Trijntje, wat een mooi kaartje heb je gemaakt, een leuke vondst met die schaatsen erbij! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat een leuke kaart. Leuk hè om eens in de oude doos te sneupen, doe ik ook af en toe en kom je vaak nog wat leuks tegen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en zo toepasselijk met dit weer. Ik vind hem heel erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een winterpret, het past helemaal in het weerbericht van vandaag. Leuke mallen en mooi samengesteld.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winterkaart Trijntje, schaats je zelf ook?

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig winters kaartje Trijntje,zo schattig met de mal vanm de schaatsen erbij. Dit is voorlopig mijn laatste reactie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die super geworden Trijntje, je komt ogen tekort, echt prachtig is je kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Trijntje,
    Nou het is er echt weer voor he, om zo'n winters tafereeltje te gebruiken.
    Mooie kaart is het geworden en leuk met die schaatsen erbij.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig winters kaartje Trijntje!!!Schaatsen zijn ook schattig en ik heb ze nl. zelf ook!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart Trijntje! leuk winter tafereel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een leuk kaartje, soms moet je wel eens kijken van wat heb ik nog en dan kun je nog best wat leuks maken. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toepasselijker kun je het niet maken Trijntje, deze winterse details doen het vandaag super goed...mooi papier, winterse kleuren, een schitterend geheel!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt...echt een winterkaart mooi gedaan hoor !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie winterkaart! Prachtige details en super gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig kaartje Trijntje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje!! Mooi winters tafereeltje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuke kaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé dat is een gave kaart geworden!!! Geweldig!!

    leuk dat je meedoet met de Ge-We Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje